A svédmasszázs alapfogásai

Több mint 40 masszázs fogás, 40 percben.

Kinek szól ez a videóanyag

Azoknak: akik nem akarnak külön tanfolyamot elvégezni ahhoz, hogy otthon a családikörben tudjanak masszírozni. Számukra még több videóanyag is elérhető lesz. Pl. a hát biztonságos megmasszírozása, lépésenként bemutatva 10-11 pontban, kitérve a csontosabb felületekre (pl. gerincoszlop, lapocka, keresztcsont, stb.). Majd egy teljes test megmasszírozása narrációval ellátva lépésről – lépésre.

Azoknak: akiknek hamar elfárad a kezük és ezáltal nem is szívesen csinálják a masszázst. A változatos technikákkal szeretném szemléltetni, hogy a masszázst nem csak kapni, hanem adni is jó. Minél több részét használod a kézfejednek – pl. ujjbegy, tenyérgyök, tenyérél, teljes tenyér, ököl, bütyök -, annál biztosabban kerülöd el az ízületi megterheléseket, az izom befeszülését, fáradtságát.

Azoknak: akik már valahol régebben elvégeztek egy masszázstanfolyamot, de nem használták és szeretnék felfrissíteni az elfelejtett technikákat. Vagy esetleg úgy érzik kevés technikát kaptak a képzésen, s mi több, nem is tudnak arról, hogy többféle fogás létezik.

Azoknak: akik nálam végezték el a masszázs képzéseket és szeretnék mélyíteni a már, hallott, látott, gyakorolt masszázsfogások technikáját és szeretnének újabb fogásokat is tanulni.

Vásárlás
  • A videó hossza 40 perc
  • Alapképzettség: nincs
  • Pdf-ben letölthető jegyzetek
  • Kedvezmény a VIP Masszázs Stúdió tanulóinak
  • Egy személyes gyakorló órát kapsz 50% -os áron, 8000 Ft helyett 4000.- Ft ért melyet 40 napon belül használhatsz fel.
  • 5 % - os kuponkód mely az e-masszor.hu oldalán bármilyen termék vásárlására beváltható.
  • A videó anyag ára : 14.990.- Ft
Újrakezdési akció:
csoportos: 18.000 Ft, egyéni: 25.000 Ft
ANTISTRESSZ MASSZÁZS

Mi az a svédmasszázs?

A svédmasszázs a legelterjedtebb nyugati masszázsfajta. Klasszikus formája ötvözi a masszázst és a testgyakorlatokat. Rendszerbe szedett simító, dörzsölő, gyúró, rezegtető, ütögető mozdulatsoraival felfrissíti a szervezetet. Fokozza a vérkeringést, javítja az emésztést, csökkenti a fájdalmat, nyugtatja az idegrendszert, megakadályozza a nem használatos izmok sorvadását, enyhíti az álmatlanságot, de mindenek előtt elősegíti a relaxációt és csökkenti a stressz hatását.

Leírás a videó anyagról

Gyógymasszőrként több éves oktatói tapasztalataimból merítve nyújtok segítséget ahhoz, hogy könnyedén, biztonsággal tudj otthon is masszírozni. Ebben a videóban 47 masszázs technikát mutatok be, 2 kameraállásból, egy testrészen, a lábon, narrációval segítve, hogy minél professzionálisabban elsajátíthasd a technikákat.
Lépésről – lépésre haladva, egy nagyon erős alapokat szeretnék számodra biztosítani, melyet a nagyjából 15.000 ledolgozott masszsázs óra gyakorlati tapasztalataival támasztom alá.

Mit fogok megtanulni?

Ha jó az alap, biztonságos lesz a ráépített tudásod is. Először meg kell tanulnod a fogásokat. A lábon a legkönnyebb elsajátítanod, hogy utána a hát, több figyelmet igénylő, összetettebb felületén, valamint a láb, kar csontosabb részein is meg tudd csinálni szinte az összes fogást. Ha már profin tudod kivitelezni a fogásokat, akkor nem okoz gondot a nyak kényesebb területe, valamint a háton a gerincoszlop, lapocka és a deréktáji csontosabb, kiálló felületek biztonságos megmasszírozása sem, hiszen itt a figyelmet elviszi még az irányok helyes, szakszerű betartása is.

Tehát ebben a videóban a masszázsfogások sorrendiségében mutatom be, jól láthatóan azokat a technikákat amelyeket fejezetekre elkülönítve találhatsz meg.

fejezetek

1. SIMÍTÁS /EFFLEURAGE/

Vivőanyag felvitele. Bevezető, ráhangoló, átvezető, lágyabb kivitelezésű, kontaktus teremtő mechanikus fogások. Fájdalom csökkentő, nyugtató hatása van. A bőr állapotának, rugalmasságának, hőmérsékletének és eltolhatóságának feltérképezése .

2. DÖRZSÖLÉS /FRICTION/

Erőteljesebb tónuscsökkentő, keringésfokozó ingerfogás. Eltávolítja az elhalt hámsejteket. Lazítja a feszes izmokat. Reflektorikus /helyi és távoli/ hatása van az idegvégződéseken keresztül a szervekre. Vérbőséget, bőrpírt okoz. Anyagcsere fokozása, oxigenizáció javítása.

3. GYÚRÁS /PÉTRISSAGE/

Keringésjavító, tónusfokozó /petyhüdt/ és izomtónus csökkentő /feszes/ legerőteljesebb ingerfogás, mellyel az izmokra hatunk. Izomzatot mozdítjuk ki, „emeljük el” a csontos felülettől. Mobilizálja a bőr alatti kötőszövet, izompólyákat, izmokat, izomrostokat. Nagymértékben fokozza az izom teljesítőképességét.

4. VIBRÁLÁS VAGY REZEGTETÉS /VIBRATION/

Váltakozó nyomást hozunk létre a bőrön, amely ritmikus, kis amplitúdójú. Nyugtató, lazító, tónuscsökkentő, fájdalomcsillapító ingerfogás. Izomcsomók feloldására is használható.

5. ÜTÖGETÉS /TAPOTEMENT/

Váltott kézzel megszakítjuk a kontaktust a bőrfelülettel. Gyors, egyenletes, szabályos tempójú, közepes erősségű ingerhatás. Rövid ideig tartó: ér összehúzó hatást, hosszú ideig tartó: értágító hatást érünk el.  

6. KIEGÉSZÍTŐ FOGÁSOK

-Intermittáló nyomás : lassú, egyenletes, pumpáló, nyirokkeringést fokozó fogás.
- Felrázás, kirázás technika: az izomtónus csökkentése és a vérkeringés fokozása gyors, egyenletes tempójú kivitelezéssel.

Milyen felszerelésre lesz szükség?

Milyen felszerelés szükséges az ebben a videóban bemutatott lábon való  otthoni gyakorláshoz? Ha az ágyon vagy a szőnyegen fekszik kissé puhább felületen az alanyunk, gondoljuk át, hogy milyen szögben fogunk hozzáférni a lábához, hiszen lesz olyan fogás, amit a lábbal párhuzamosan és lesz olyan, amit a lábra merőlegesen csinálunk meg. Ehhez nézzünk először bele a videóba.
Ha valakinek van otthon masszázságya természetesen az a legjobb, de nem feltétel. A videóban én is azon mutatom be, hisz sokat jelent a testtartás.

Szükséges kiegészítők:

  • 1 nagyobb törölköző vagy pléd, amivel betakarom a teljes testet.
  • 1 kisebb törölköző amit, ha szükséges, feltekerve a bokája alá helyezhetek.
  • Masszázsolaj, ami lehet akár konyhában használt olíva olaj is vagy kókuszzsír kicsit felmelegítve, de testápolóval is helyettesíthető. Bár ez utóbbit hamarabb beszívja a bőr.
  • 1 kispárna a gyakorlónak aki, ha térdel alá tehesse vagy ha a szőnyegen ül, ráülhessen.

Mire figyelj! Fontos tudnivalók!

  1. A masszázs iránya mindig lentről – felfelé a szív irányába, valamint kintről – befelé haladjon.
  2. Ajánlatos a frissítő masszázst először a test hátsó részen kezdeni először a szívvel ellentétes oldalon, azaz a jobb, majd a bal oldalon. Pl. Jobb láb, bal láb, aztán a háti szakasz.
  3. Tartsd be az általános ellenjavallatokat, melyeket megkapsz letölthető PDF fájlban a videóanyaghoz. Ha bizonytalan vagy, hogy elvégezhető e a masszázs, inkább kérd ki szakember véleményét.
  4. Az olaj, amivel masszírozol bármilyen lehet amit otthon fogyasztásra használsz (pl. olívaolaj). Ha illóolajat is raksz bele az ne érjen nyálkahártyát az esetleges allergiás reakciók miatt. Először a kezeden oszlasd el az olajat, utána vidd fel a kezelendő felületre.
  5. Takard be az alanyod teljes testét egy nagyobb törölközővel, s mindig csak azt a felületet takard ki amin éppen dolgozol.
  6. Javaslatom az, hogy gyakorlás közben alanyod mindkét lábán felváltva használd a technikákat, vagy iktassatok közé szüneteket, hogy ne masszírozd őt túl, hiszen a videó hossza a masszázzsal kb. 38 perc.

Ha szeretnél többet megtudni a masszázs rejtélyeiről, praktikáiról vagy szeretnél még többet tanulni a masszázsról, gyere el tanfolyamaimra vagy kövesd youtube csatornámat.

Vásárlás

Rólam

Szigeti Mónikának hívnak. 27 éve döbbentem rá, hogy nem szerettem az akkori szakmámat, így elkezdtem valami olyat keresni, amivel szívesen foglalkoznék. Kipróbáltam magam sok különböző területen, viszont hiányzott a lelkesedés és az a bizonyos plusz, amitől úgy éreztem, hogy ez nekem való. Egészen 2005-ig, amikor először mentem el egy masszázsra, amely megváltoztatta az életemet. Olyannyira kikapcsolt és segített feledni a mindennapok okozta problémáit, hogy akkor és ott tudtam, hogy ezzel kell foglalkoznom. Segíteni akartam másokon, lehetőséget nyújtani, hogy akár rövid időre is, de el tudjanak szakadni a világ gondjaitól és csak a saját testi, lelki feltöltődésükre tudjanak koncentrálni. Így a munkám mellett elkezdtem kitanulni különböző masszázs fajtákat.

Rólam

Szigeti Mónika gyógymasszőz

Szigeti Mónika vagyok OKJ gyógymasszőr szakképesítéssel, melyről ezen a linken tájékozódhat.  https://kereso.enkk.hu Nyilvántartási számom: 221484.

Kérem minden esetben tájékozódjon az oktató hitelességéről.

Mindig is érdekelt az érintés, a test felépítése, a segítség nyújtása. Én is jártam rendszeresen masszázsra már 25 éves koromtól kezdve. Mellette sportoltam hetente kétszer-háromszor, ahogy időm engedte.

Ekkor irodai dolgozóként még egy asztal felett ültem. Egyre inkább azt éreztem, hogy ez a munka nem nekem való. Elhatároztam, hogy váltani szeretnék. Gondolkodóba estem, mi az, amit szeretek. Rögtön a masszázs jutott eszembe. Információkat gyűjtöttem, milyen lehetőségek vannak.

Így jött az ötlet 2005-ben, hogy a munkám mellett elkezdtem kitanulni különböző masszázs fajtákat. Mindig törekedtem a külső-belső harmóniára ezért tanultam meg a keleti és a nyugati masszázsfajtákat, mint például:

  • shiatsu alapok
  • lávaköves masszázs
  • svédmasszázs
  • frissítő talpmasszázs
  • gyógymasszázs
  • kismama, babamasszázs
  • kinesio tapeing
  • köpölyözés
  • SMR henger tanfolyam

Olyan kiváltságban lehet részem, hogy 14 éve egy nemzetközi cég gyógymasszőre vagyok, ahol a magas beosztású irodai dolgozók egészségmegőrző programjának szerves része lehetek.  Ezt az állást 14 éve azért én nyertem meg, mert a sok jól képzett, kollegákkal egyvonalban az én változatos masszázstechnikám nyerte meg a vezetőség tetszését a próba munkám során.

Munkatapasztalataimat többnyire 4, 5 csillagos szállodákban gyógyfürdőkben szereztem. Dolgoztam a Széchenyi, Gellért gyógyfürdőkben is, ahol átlag napi 10, de volt, hogy 20 embert kellett megmasszíroznom. 14 éve visszajáró vendégköröm van, s úgy érzem, többek között ezt is a változatos masszsázs technikákkal értem el, hiszen ezáltal hatékonyabban tudok dolgozni. Arról nem beszélve, hogy a vendégeim is mindig mást kapnak, így nem unják meg a masszázst.

Ahhoz, hogy minél hatékonyabb lehessek, jobban átláthassam a test működését, a mai napig képzem magam szakmailag, testileg, lelkileg, szellemileg egyaránt ezért rendszeresen mozgok és meditálok.

2019. januárjában úgy hozta a sors, hogy a 14 év tapasztalatát, a több, mint 15.000 óra masszázs tudását megoszthatom másokkal is. Ezért létrehoztam a VIP Masszázs Oktatási Stúdiót.


Kellemes, családias hangulatban, ajánlom mindenkinek a VIP Masszázs Stúdiót, Aki rég végzett masszázs tanfolyamot, de nem élt az akkori lehetőségekkel vagy más probléma miatt vált meg ettől az odaadó szolgáltatástól,  és most újra szeretné kezdeni. Ajánlom azoknak, akik most szeretnének megismerkedni a  masszázs csodás rejtelmeiről, a test anatómiájáról, az érintésről, hogy mit tud adni egy jó masszőr. Mit is? Nyugalmat, ellazulást, relaxációt, fájó pontok kilazítását, sport vagy egyéb húzódások segítésére.  Ha ezt mind át szeretnéd adni családtagodnak, vendégeidnek, mindenképp keresd fel a VIP Masszázs Stúdiót.

Réső Krisztina

Az egyik legnagyobb segítség az volt számomra, hogy a tanfolyam időpontját is sikerült mindig úgy alakítani, hogy a  "kiszámíthatatlan" munkaidő beosztásomhoz is passzoljon. Érthetően, lényegre törően magyaráztad és mutattad be nekem a masszás technikákat és türelmes voltál velem, amíg ezeket a fogásokat én is próbálom elsajátítani! Csak ajánlani tudom minden masszázs iránt érdeklődőnek a tanfolyamaidat

Várnai Beáta

VIP képzés

Kedvezmény a VIP Masszázs Stúdió tanulóinak.

személyes gyakorló óra

Egy személyes gyakorló órát kapsz 50% -os áron, 7000 Ft helyett 3500.- Ft ért melyet 40 napon belül használhatsz fel.

Kupon

5 % - os kuponkód mely az e-masszor.hu oldalán bármilyen termék vásárlására beváltható.

A videó hossza 40 perc

7 részre tagolva, hogy könnyen megtalálhassad a kivánt fogást.

Jegyzetek

Pdf-ben letölthető jegyzetek

Pénzvisszafizetési garancia

Ha nem lennél megelégedve a tanfolyammal 30 napig akkor élhetsz a garanciával.

Galéria